czwartek, 9 kwietnia 2009

Juwenalia 2009


Niektórzy gadają, że matura to bzdura. W sumie dużo w tym racji. Ten egzamin nie sprawdza tak naprawdę nic, a na pewno nie stopień naszej wiedzy potrzebnej aby studiować. No ale nic. Jak wiadomo maj kojarzy się z dwoma rzeczami. Pierwszą już wymieniłem z imienia i nazwiska czyli z maturą oraz z wydarzeniem o wiele przyjemniejszym czyli Juwenaliami. Jednak zaczął się dla mnie pewien czas temu problem. Jak połączyć maturę z obowiązkową obecnością na części koncertów. Priorytetem rzecz jasna stała się matura, więc nie pozostało mi nic innego jak pogodzić się z mym losem. Jednak organizatorzy specjalnie dla mnie tak ustalili harmonogram ^^, że większość koncertów dla mnie ważnych odbędzie się po mojej maturze ew. przed ustnym angielskim, który w ogóle jest kpiną i nie zamierzam ani minuty na przygotowywanie się do niego poświęcić. Tak więc z danych mi narazie wiadomych wiem że:

dnia: 16.maja.2009
gdzie: Warszawa Stadion Syrenki
o której: 16:00
bilety: wstęp wolny :)
dodatkowe informacje:
Juwenalia Warszawskie
Koncert Główny
Stadion Syrenki, ul. Batorego 10

Zagrają:
IRA
Lady Pank
happysad
Hey

zapowiada się cholernie ciekawie. HS i Lady Pank czego chcieć więcej?

29.05-31.05
Ursynalia i tu zaczyna się maskara: Coma, Hunter, Lao Che, Koniec Świata, Dick4dick, wymieniać dalej? Chyba na te 3 dni przeprowadzę się na teren SGGW bo bodajże tam są te koncerty organizowane.


Jednym słowem cud, miód i orzeszki (tak wiem to są 3 słowa) Będzie świetna zabawa.
Do zobaczyska

2 komentarze:

Bilety na Koncerty i Festiwale pisze...

Elegancko... W Szczecinie jest słabo...

juwenalia szczecin juwenalia kraków juwenalia warszawa juwenalia poznań

Trybunał pisze...

To zapraszamy do Warszawy ^^ Jak co roku się wspaniała zabawa zapowiada.