środa, 7 stycznia 2009

Apple

Apple mnie wkurwia i to mocno. Po pierwsze na wczorajszej prezentacji na Macworld'zie nie pokazał absolutnie nic. Zero czegoś co, by mnie zaskoczyło. Ani iphona nano, ani 9 calowego ipod'a touch. Może to wina braku Steve Jobs'a. Bardzo możliwe. Wracając jeszcze do 9 calowego Touch'a. Otwieram przeglądarkę i pierwszy rss który wyskakuje: "Macbook bez klawiatury, połączenie Macbooka z iphonem" Nie powiem na mojej buzi pojawił się uśmiech. Wbijam rozradowany w linka, odpalam video i co widzę:



Apple Introduces Revolutionary New Laptop With No Keyboard

Zamiast dotykowego panelu mamy co?! Jebane kółko z ipodów. Noż kurwa chyba ich pojebało doszczętnie. Spójrzcie na filmik. Wyoborażacie sobie pisać na czymś takim? Ja nie. Tym niemniej apeluje: STEVE OGARNIJ DUPĘ. TECHNOLOGIA DOTYKOWA TO PRZYSZŁOŚĆ I MASZ MI TU ZARAZ ZAPREZENTOWAĆ 9 CALOWEGO TOUCH'A, ewentualnie na netbooka marki Apple się skuszę. Koniec 

To tyle. Cya

Update:
Jeju ja się unoszę a to najprawdopodobniej fake jest. No dżiz. Z filmiku wynika,że sprzęt zaprezentował Steve. Jednak jak wiadomo Jobs ma problemy ze zdrowiem i nie pokazuje się ostatnio publicznie. Uff miejmy nadzieję, że faktycznie to fake.

Brak komentarzy: