sobota, 3 stycznia 2009

Troche słów na nowy rok


Full moon sways
Gently in the night of one fine day

On my way
Looking for a moment with my dear

Full moon waves
Slowly on the surface of the lake

You were there
Smiling in my arms for all those years

What a fool
I don't know 'bout tomorrow
What it's like to be
Ah...

I was fool
Couldn't let myself to go
Even though I feel
The end

Old love affair
Floating like a bird resting her wings

You were there
Smiling in my arms for all those years


Jak tam sobie żyjecie w nowym roku? Do mnie zaczyna powoli docierać, że mamy rok 2009. Z rzeczy ciekawszych. Jestem zafascynowany obecnie anime pod tytułem "Beck". Anime opowiada o grupce znajomych których połączyła miłość do muzyki. Każdy kto spodziewa się dobrej ścieżki audio ma racje. Ja osobiście zakochałem się już w soundtracku do tej pozycji. Oczywiście nie każdemu musi się spodobać ten rodzaj muzyki. Jak to się mówi są gusta i guściki. Czy można przyczepić się do czegoś jeszcze. Hmm zawodzi trochę animacja tłumów na koncertach. Jest kiepa i tyle. Na szczęście nie wpływa to na odbiór całości. Jedno mnie tyko irytuje teraz. Cała serie obejrzałem w pierwszych dniach nowego roku i martwię się, że w 2009 nie zobaczę już nic tak porywającego. Czas pokaże.
Zmieniając temat. Macie jakieś postanowienia noworoczne? U mnie będzie ciężko je spełnić, ale będę się starał^^ Po pierwsze czeka mnie od groma nauki. Do matury zostały 4 miesiące, to cholernie mało aby opanować tyle materiału(tja rozszerzona matma i fizyka, Panie i Panowie) Na dalszym planie (choć i tak postanowiłem, że będę się bardziej przykładał i więcej czasu na nią poświęcał) jest oczywiście fotografia^^ Nadal jest to tylko hobby więc w natłoku wydarzeń muszę się nieźle starać, aby znaleźć dla niej czas. Gdzieś tam z tyłu przewija się jeszcze chęć zabrania za stencil/szablon na co mam ochotę od dłuższego czasu^^ Na szczęście po maturze znajdzie się czas i na fotografie,stencil,grę na gitarze. Ano właśnie gitara jeszcze ^^ Ehh tyle planów tylko co z tego wyjdzie? Pożyjemy zobaczymy. Na dzień dzisiejszy się żegnam bo i tak rozpisałem się jak nigdy^^

Dewa matta

Brak komentarzy: